Thursday, February 19, 2009

U.P.M 4evah!!!!

Ni kengkawan aku tme kt UPM dulu, Best GILA masa study kt UPM. Ingat lagi awal2 masuk tu, kami semua masing2 mcm2 kerenah. Ada yg over confident, ada yg stock2 control ayu, ada yg pnakot nak mampos, ada yg belagak x hengat dan x lupa juga yang jenis Poyoronos! or singkatannya POYO! Kalu geng MassComm sebut je POYO! mesti semua org akan ckp (Ad) kalau sebut DATO' (Ilham), kalau sebut CONTROL AYU! huh bersepah2, kalau sebut GATAL (Sani) lah orangnya. N Kalau bab Karaoke of crozzzz aku lah n yaya! Masa sems 1 semua x rapat sgt, ramai je musuh dlm selimut. Semua sibuk nk tunjuk sape lagi bagus, sape lagi Top! n cool! but bila dah final sems... semua dah lain. Masing2 baru kenal hati budi kawan2. Mula lah bil lst day tu semua pakat menangis mcm kematian laki. huhu yg x leh blah tu yg jantan pon sama jiwang ngn budak2 pompuan. Walau apa pun, kenangan asa study kt UPM ni xkan aku lupakan sampai bila2 mmg best sesagt! i love u guys! MUUUUUAHHH!
Trip To Congkak.... best ni aku balik terus kene gatal2 ...
Ni Gambar perkahwinan Jebong or Hara... huhu xsabar nk tawin jugak..

Ni Mas BieBie kawin, aku MieMie n YueYue pon ada tme ni, amik aura BieBie yg terlebih dahulu laku dr kitorang.


1 comment: