Wednesday, February 18, 2009

Fwens Of Mine

Ni time aku Keje kat DiGi

(joyce,mint,fina,sim n yg bju pink tu xtau nama apa)

Yuhuu! kenangan ketika sewel kt AMM(Elise,ayuni,ema n GG)

Me Wif Elise & GG

Ni Mak Syaitonzz aka Pijot Tayam

Ni Juju Si Itek



Aku ada ramai gak kengkawan...! daripda kwan aku time pre-school dulu sampai lah kwan2 aku time kerje n kwan2 yang secara x sengaja jadik kwan aku! But dalam beribu-ribu kwan ni ada berapa ketol je yang betol2 setia n ada ngn aku bila aku susah, yg lain2 cuma ada ngn aku bila aku senang jer... huh! tu pkara biasa lah beb adat Dunia. Erm... but i dun mind janji aku happy n aku x kene tipu ngn kwan aku n xde kwan aku yg tikam blakang aku sudah... If ada pon "pegi lah mati" ada aku kesah?? lantok hang ler...! Ni ada beberapa muka kwan2 aku yg terdapat dalam koleksi peribody aku...! Meh kita tengok!





(Hazel n Lyn)


Ni plak kengkawan aku time aku keje kt Sinar Harian


(Wawa Bulart n Iskander)
Ni antara sedikit seramai kwan2 yg aku leh upload for this time, yg gmbar nyer lum aku letak lg, esok2 ek... muah!!!!



2 comments: