Wednesday, February 18, 2009

GadOh! gAdOh n GadOh LagI!!!!


Benci Nye... hish asyik gaduh ajer... arini aku mulakan idop aku dgn penuh perasaan bosan,geram, kecewa n Penat dah. Bukan apa, aku gaduh ngn Tunang aku yg sorang tuh! aduh penat lah wei! asyik-asyik agduh... dari mula2 couple sampai dah break 9kali n now dah jadik tunang n soon nak kawen dah poN. bUT Asyik2 gaduh je....! daripada sekecik-kecik kesalahan sampai lah SEBESAR-BESAR keslahan. huh! penat siot! aku bukannya suka sgt nak fight ngn dia... lebih2 lg dialah org yg aku plg sayang after my mom. But, dia slalu je mencetuskan kemarahan aku, padahal aku pon tahu, mende tu kadang2 kecik je. Aku bukannya nk memperbesarkan benda yg kecik tp i wanna give him a lesson. aku nak ajar sikit suh dia hargai skit perasaan aku ni. Bukan nya mintak di sanjung2 or apa pon. susah sgt ke nak paham. Huh kalau dah nama Jantan (Jantan ni semua sama nak habaq hang!) bak kata Linda TV9. Bila dorang perlukan kita huh mcm2 lah ayat bunga2 bg kt kita, time dorang ngn member2 cam haram je! langsung lupakan kita. Eeee! kadang2 aku fikir baik lah single plak so that i can flirt ngn sesape je! xde org nak kesah. But Its damn tooooo late! Aku dah nk belaki pon... arghhhh!!! ntah lah apa nak jadik, jadik lah. malas nk pikior! Pendek kata Jantan ni merimaskan. bUT pANJang Plak kata, Jantan ni best jugak. Huwar huwar huwar!

No comments:

Post a Comment