Wednesday, February 18, 2009

Aku Di Mata Ku Sendiri!

Ini adalah ceritera serba sedikit about my self but ini adalah Aku Di Mata Ku Sendiri...


Selebihnya "mak" x tau erk.. korang sendiwi ler yg kasi tau sama Guwe!


Ni Adalah Aku Di Mata Korang... senget n Biol!
Aku simple ajer... xde byak pon benda2 menarik about my self yg aku nk share ngn korang.
ok, aku ni budak kampung ajer, lahir kt Teganu. Dibesarkan dlm famly yg serba sedrhana n simple je. Parents aku xdek buat rules n regulation yg pelik2 utk kitorg 6 bradik, sbb tu prangai aku cam ni. hehehe Hancus! Aku x kesah lah hancus or x hancus yg penting tanggungjwp as a Child aku ttp tunaikan. Dah Tunai ke? dah kot... dah ke blum only dorang je yg tau..., Dulu aku study kt UPM, amek Mass Comm. At first! i have no idea watta hell is mass comm? huhuhu maklumlah cita2 ku ingin menjadi seowang Guwu!Cikgu! hahah kerja yg mulia kononnya! huh! sekali dah xder jodoh nk jd cikgu cekgi! Aku pon pilih lah broadcasting. padahal aku minat menulis! minat je menulis, tp mengeja pon x betoi! Tp x kesah lah, skrang aku dah ada kerjaya sendiri, ada ke? erm... correction pls! im a jobless now..., but not yet a losser or hopeless! Choy! malas lah aku nk cerita byak2 kt korang. kalau korang kenal aku korang sendiri dah cukup paham pasal aku kan? Tp 1 je yg aku benci pasal aku... aku cepat sgt cair bila kena pujuk, dengan kata lain aku ni berhati lembut walaupun pada zahir ku terserlah kekerasan yang amatlah sangat.Dah lah nnti2 la plak... Daaaaaaa!

No comments:

Post a Comment