Saturday, February 21, 2009

$$$$$ KECHING! KECHING! Its All About The Duit!



Huh! today beberapa (K) telah melayang2 keudara! huh penat tau pegi memilih seuntas rantai tangan untuk majlis perkahwinan guwe nanti... namun kesian si Dia hahahaha kesian ke suker??? haha xpelah dia beli pon utk mak jugak kan? Nasib baik nk kwin if nk harapkan beli hadiah utk sesaje jer... hermmmm! harapan ler! nk belikan aku tudung yg beberapa posen herge nye pon kedekut kukui! jgn marah erk... sbb betol kan apa yg i ckp ni! mmg stingy tahi idung masin! Tengok aku ni, aku mana penah kedekut ngn dia, even ngn sesape pon, ngn org yg aku benci pon kekadang aku terbelanja jugak! arini aku belikan dia spasang kemeja sutera batik berharga OLEMOS 200 hengget. biarpon x semahal rantai itu, namun ia dr hati suci ku ini. hahah wah bunga-bunga cinton ayat ku. kwang2! ala bukan apa pon aku br je dpt sedikit Durian Runtuh so aku blanja lah bucuk masyam aku tuh! huhuh! mls lah nk pikir2 pasal dia kedekut ke apa ke, sbb x lama lg dah nk jd laki aku pon, if aku pikir2 pon wat sakit hati aku je.., erm, nak kawin ni sikit punya susah! nk pakai duit byak gilerrrr! procedur nyer lagi banyak nak mampos! kalu kene org yg x beduit jawapnya pi kawen kt Thailand lg bagus! paling tidak pon sengaja berkhalwat sampai kene kawin FREE huhuh! Choy! Duit Duit Duit! its all about the MONEY$$$!


Skarang ni x yah nk ckp ar! kalu xde duit mmg xleh nk idup! kata2 "Wang Bukan Segalanya" tu dah x praktikal lg dah.. korg leh buang jejauh smpai Zimbabwe! sbb duit mmg sgt diperlukan! xde duit tok sah kan nk belaki! nk kencing pon xleh! kalu xde duit paling2 tidak korg leh kentot je sbb kentot mmg stakat ni xde lagi mana2 syarikat mahupon badan2 berkanun waima Kerajaan pon masih belum mengenakan sebarang Caj atas perkhidmatan kentot! hahaha! so if korg xde duit jangn nk gatal2 pasang angan2 nk kawin mahupun berak ni public toilet! korg kentot je puas2 tepi jalan pastu balik umh slow2 tahan elok2 pastu sampai umah ko gali lubang kt semak blakang umh, pastu ko berak lah puas2 sbb kt situ sememangnya FOC! selagi ko tahan hidu tahi ko sendiri ko berak lah! Inilah yg di katakan "Xde Duit Ko Duk Diam2" money is everything!!! argh!!!!!

No comments:

Post a Comment